utorak, 14. svibnja 2013.

Ziaja maslac za tijelo - maslina

Budući da sam prilično zahtjevna kada su u pitanju mazalice za tijelo odlučila sam vam predstaviti jednu koja mi se svidjela kao i druge Ziaja stvari koje sam isprobala( naranča piling, krema za lice i gel za tuširanje), a njih ću vam pokazati drugom prilikom.


Dugo sam koristila losione i mlijeka za tijelo jer mi se činilo praktično, a maslac sam izbjegavala jer sam se bojala da će mi koža biti masna i da će mu trebati puno vremena da se upije. 
Ovaj sam dobila na poklon od frendice i ugodno me iznenadio. Pakiran je u teglicu od 2oo ml. i prilično dugo traje jer ga ne treba puno. Blage je zelene boje i ugodnog mirisa iako se to ne bi očekivalo jer je jedan od glavnih sastojaka maslinovo ulje koje ne mogu podnijeti baš svi.

Fino nahrani kožu i ostane dugo meka. Moje potkoljenice su obično jako suhe i znaju se u zimskom periodu čak i perutati pa se one i ovaj maslac odlično slažu. Svakako bi ga preporučila.

Cijena: 30-35 kn (ovisno o dućanu)
Količina: 200 ml.


Što ste vi isprobale od Ziaje i kako ste zadovoljne?

2 komentara:

  1. Ja još nisam uspjela ništa njihovo isprobati ali Palmers maslac za tijelo mi je HG u njezi kože. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nisam još ništa njihovog probala, ali ovaj maslac dobro zvuči... valjda ću ga se sjetit kad malo zahladi, sad mi je i losion dovoljan ;)

    OdgovoriIzbriši