srijeda, 4. rujna 2013.

Oriflame Beauty kajal za kapke


Oriflame Beauty kajal za kapke iznenadio me jer je prilično lagan. Isprobala sam dvije nijanse (Savannah Sky koju vam danas predstavljam i Green Jungle koju ćete vidjeti drugi puta). Osobno ne preferiram plavu boju jer mi na moju put i smeđe oči ne stoji nikako, ali neko tko preferira plavo ovime bi mogao biti oduševljen.




Kajal sadrži sitni shimmer, jako se lako razmazuje i ne nakuplja se. Sadrži ekstrakt kamilice i ulje kokosa koji umiruju i hidratiziraju kožu. Ugodnog je mirisa koji nije intenzivan. Od tri prekrasne nijanse sigurno ćete jednu odabrati za sebe. Pakiranje je prilično zgodno i ne oštećuje se prilikom nošenja u torbici. 








Nijansa: Savannah Sky (17083)

Cijena: 55,00 (na akciji se može naći i po cca. 30 kn)

Količina: 2,5 g.


Korisite li kajale ili ih smatrate nepraktičnima?

1 komentar:

  1. imam green jungle i moram priznati da nisam oduševljena jer mi je nekako slabe pigmentacije odnosno preko sjenila mi ne ostavlja nikakav trag, a ne volim stavljati išta direkt na kapke jer su mi masni i više preferiram sjenilo na njima. međutim nijansa je predivna. super su mi u suštini ti kajali, ali da su ovi u boji malo pigmentiraniji bili bi mi još draži.

    OdgovoriIzbriši