srijeda, 30. siječnja 2013.

Orly nail polish



Drage moje mislim da će mi najlakše probijanje leda biti ako s Vama podijelim swatcheve jednog od svojih najdražih lakova ove zime. Radi se o:

ORLY – 40648 QUITE CONTRARY BERRY




Ovo je moj prvi Orly lak uopće i ostala sam ugodno iznenađena kvalitetom. Četkica samog laka je dosta tanka, ali ne utječe na nanošenje jer je lak kremast i lako maziv.



Zatim me oduševio čep bočice. Naime radi se o gumiranom čepu što omogućuje lako držanje i nema bojazni da će vam kliziti prilikom nanošenja laka.



Lak dolazi u bočici od 18 ml što je mrvicu veće od prosjeka mililitraže na koju sam inače naučena pa mi je ova bočica djelovala ko „kantica“ koju neću nikad potrošiti.






Lak se suši prilično brzo i dovoljna su dva sloja za puno premazivanje nokta. Moram još napomenuti da je u stvarnosti lak dosta tamniji on slika na koje sam nailazila po netu. Najsličnija je onoj koja se nalazi na njihovoj službenoj stranici. Ja sam svoj naručila na jednoj stranici na facebook-u na sniženju, a inače ih drže po cijeni od 75 kn.





Jeste li probale Orly lakove i kako Vam se sviđaju?

Nema komentara:

Objavi komentar