ponedjeljak, 22. travnja 2013.

Oriflame Beauty Studio Artist kremasta rumenila

Od kataloga 6. u prodaju su krenula kremasta rumenila iz kolekcije Beauty Studio Artist. Ja sam osobno jako skeptična prema kremastim rumenilima i nikako se s tim nisam snalazila. Kao početnicu me mučilo šta ću uopće ja s tim na masnu kožu (samo mi fali to da izgledam ko uljem namazana), pa jel to ide prije ili na puder u prahu..ugl. u početku sam ja zaključila da je to samo za ljude sa savršenim tenom kojima puder nije dnevna rutina (veoma krivi zaljučak ! )




Cijena :  55 kn 
Količina: 20 ml.
Dostupne nijanse: 




"Lagano, kremasto rumenilo naglašava konture lica i daje zdrav, prirodan sjaj. Sadrži IllumaFlair ™ koji reflektira svijetlost te ten čini blistavim. " Izvor: Oriflame.hr

Ugodno sam se iznenadila ovim rumenilom. Očekivala sam da će od njega ostati samo fleke koje će biti teško blendati, ali totalno je dobro ispalo i uopće nije problem za nanositi. Imam filing da bi ga najlakse bilo nanjeti kistom za tekući puder, ali svakako bih preporučila i početnicima da izbjegavaju prste ko ja jednom davno jer ćete tada svakako imati problema s nanošenjem.
Rumenilo sam isprobala na Jeleni i to Soft Peach nijansu.








Kako vam se sviđaju nijanse? Koja vam je favorit?

Nema komentara:

Objavi komentar