utorak, 26. veljače 2013.

Avon maska i tretman za kosu s arganovim uljem

Isprobala sam dva Avonova proizvoda koja su mi se jako svidjela pa ću to podijeliti s vama.Radi se o maski za kosu i tretmanu za kosu s arganovim uljem. 

Maska za kosu s arganovim uljem






Maska pripada liniji Advance Techniques i dolazi u tubi veličine 150 ml. Redovna cijena u katalogu joj je 40 kn, a na akcijama zna biti po 30 kn. Maska nije rijetka, ali je ipak rijeđa u odnosu na npr. žutu gliss kur. Prednost joj je što nije u teglici nego je tuba pa je time lakša za korištenje, a najveći plus joj je definitivno miris.





Njegujući tretman za kosu s marokanskim arganovim uljem


 Tretman je namijenjen svim tipovima kose, ali po mom mišljenju cure s masnom kosom bi ga trebale izbjegavati, eventualno koristiti samo za vrhove. Sam tretman predivno miriši i dosta je gust. Zlatne je bolje i djeluje jako hranjivo. Sadrži vitamin B5 i vitamin E. 
Pakirano je u staklenu bočicu od 30 ml. s praktičnom pumpicom. Cijena u katalogu je 46 kn, a na popustu zna biti i 27 kn, pa se tada stvarno isplati kupiti. 







  
Kosa je posebno mekana i divno miriše, a najviše od svega mi se sviđa sjaj koji je mojoj kosi uvijek slabija strana jer je redovito ubijam peglom. Drugi dan kosa nije masna i teška kao što mi se znalo desiti s drugim serumima i maskama za kosu.



Kojim maskama i serumima hranite svoju kosu?

4 komentara:

  1. Dosta dugo sam koristila Kerastase, isprobala sam i Collistar masku za njegu kose, ali nisam baš ostala osuševljena.Na kerastase mi se kosa navikne brzo, a tjeme poludi. Od Avonove linije za njegu kose sam isprobala njegujuće ulje za vrhove i jako mi se sviđa te mu ostajem vjerna. Možda sam priliku i ovomu arganu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam ni znala da Avon ima ovo u ponudi. :o Čini se super. Kad potrošim neke druge proizvode koje imam, dat ću ovome šansu sigurno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesi moždaprije koristila ulje u zelenoj bočici pa možeš usporedit ovo s zelenim?
    Namjeravam kupit ovo,a prije sam koristila zeleno pa me zanima dal je mozda ovo bolje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesam..isprobala sam zeleno ulje i osobno mi je bolje..puno je laganije i nije tako teško na kosi. Ovo zlatno je i na sam dodir i na oko jako gusto i teško..

    OdgovoriIzbriši