srijeda, 6. veljače 2013.

Bourjois rumenila


Bourjois?! Kupila sam njihovu prvu kozmetiku kad još nisam ni bila sigurna dal sam dobro izgovorila naziv. Olovka za kapke, trio sjenilo i ruž koje mi je iskombinirala prodavačica. Iznos od nekih 200 kn za srednjoškolku bio je prilično velik. U ono vrijeme Bourjois još nije bio dostupan osim u Irisu i Limoniu. Rumenila sam otkrila  koju godinu kasnije i ostala su mi najdraža do sad.


Pa krenimo od samog pakiranja. Rumenilo dolazi u okrugloj, maloj plastičnoj kutijici koja je prilično čvrsta i tipična za Bourjois proizvode. Boja kutijice odgovara nijansi koja se u njoj nalazi što je odlično jer nema nikakav prozirni dio kroz koji se može vidjeti unutrašnost, pa nekome ko ima više rumenila ovo pomaže pri organizaciji prilikom nanošenja makeup-a.

Na poklopcu kutijice s unutarnje strane nalazi se ogledalo, a također dobijete i malu četkicu za nanošenje rumenila. Naravno da je loša i ne vrijedi za nanošenje, ali je ja volim jer često nosim rumenilo za popravke u torbi pa mi u tu svrhu koristi. 

Dolazi u dovoljno nijansi da pokrije sve tonove kože. Samo rumenilo je težine od 2,5 grama i ugodnog mirisa. Nažalost nemam deklaraciju sa sastojcima, ali ih na netu možete naći bez većih problema. Rok upotrebe je 18 mj. Rumenilo se jako lako nanosi i nije ga potrebno puno. Još jedna prednost je ta da se sporo troše. Ukoliko ste "hrčak" kao ja to vam nije i neka prednost, te dobro pripazite na rok upotrebe. 

Cijena samog rumenila je cca. 70 kuna. A moguće ih je nabaviti već u DM-u i Mülleru. S tim da pripazite jer često ne drže iste nijanse pa bi mogli ko ja pomisliti da te nijanse više nema. 

Budući da mi fotić u ovakvim vremenskim uvjetima (oh sunce vrati se) nije baš blagonaklon, nijanse svakog vidjet ćete na koži u budućim postovima, a do tad vam dajem detaljnije slike rumenila. A na njihovom web-u možete također vidjeti sve nijanse, te kako iste izgledaju na koži.

35 Lune d'or


16 Rose coup de foudre

95 Rose de jaspe
15 Rose eclat

48 Cendre de rose brune





Dal ste isprobale bourjois rumenila i koje su vama nijanse najdraže?

3 komentara:

  1. Pošto si mi preporučila, kupila ja u Mülleru prije par dana za 68 kn. Odlučila sam se za nijansu 95, nakon sat vremena pomnog biranja... čak me i teta tam našminkala.
    Uglavnom, zadovoljna sam i super miriši =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđaju i da ti je moj post pomogao :)

      Izbriši
  2. Imam Cendre de Rose već 2 godine (smijem se roku trajanja u facu :D), stavljam ga gotovo svaki dan (kad se šminkam) i još nije nimalo flat kao neka tvoja koja si očigledno koristila dulje vremena. Tako da, def se isplati. I ja koristim njihovu četkicu koja mi je čak i super :)

    OdgovoriIzbriši