subota, 23. veljače 2013.

Keralock šampon za nijansiranje kose

U nedavnom šopingu u Mülleru naišla sam na Keralock šampon za nijansiranje kose. Inače kosu ne bojim trajnim bojama, ponekad stavim Palette Instant Color kad mi na pogled fali kosi sjaja ili mi jednostavno dosadi baš takva. Najčešće je uzmem u nijansi br. 19. pa sam i ovaj Keralock odabrala u sličnoj, smeđoj nijansi (67 schoko braun).

Keralock šampon za nijansiranje kose




Pakiranje od 14 ml. je količinski bilo malo premalo za moju kosu malo dužu od ramena. Može se komotno nanositi bez rukavica, a samim time i  bez straha od obojenosti prstiju. Šampon bi trebao odstajati na kosi od 5 do 20 minuta ovisno o tome koliki intenzitet boje želite. Ja sam držala 20 min. i to sam jedva izdržala budući da se šampon treba zapjeniti s dovoljnom količinom vode sve mi se slijevalo po licu ili po leđima u kojem god položaju glavu držala što mi se činilo kao veliki minus.


Boja (bez blica)

Boja (blic)


 Nakon što sam isprala boju, stavila masku i posušila (klasično kao što činim obično) razlika koju sam primjetila bila je ravna nuli!  Kosa mi je bila nevjerojatno suha i promjena boje nije uopće bila vidljiva. 


Kosa prije



Kosa nakon

Boja bi trebala trajati tri pranja kose. Ja ni kod prvog pranja kose nisam vidjela ni tračak ispiranja neke boje. 
Boju možete kupiti po cijeni od 8-9 kn. Pa bi se ja za koju kunu više ipak odlučila za Palette i imala neki vidljivi rezultat na kosi, a ovaj šampon nažalost neće dobiti ni drugu šansu.

Koristite šampone za nijansiranje kose, koje?

Nema komentara:

Objavi komentar