nedjelja, 10. ožujka 2013.

Modni trendovi za proljeće 2013 - 2.dio - Traper

U prvom postu posvećenom modnim trendovima bila je riječ o prugicama, a sad je na redu traper. Uz standardno nošenje kratkih traper hlača ovu sezonu najavljuju veći naglasak na suknje, haljine i košulje. 

modni trend proljeće 2013 traper bubbly chic fashion


U ovom postu ja ću se malo više osvrnuti na haljine jer su meni osobno najzanimljivije. Među daleko najpoznatijima odlučila sam pogledati Levi's stranicu i naišla na prekrasne haljine iz kolekcije za proljeće 2013. Budući da se još nisam izvukla iz pulovera i kaputa, pa krenula u kupovinu ovakvih komada odjeće ne znam kolika i kakva je ponuda u našim dučanima, ali sam sigurna da ćete u njihovim outletima i dučanima nači sigurno nešto slično. Budući da su im cijene za naše prilike malo više (do 500 kn) toplo savjetujem pretražiti njihove outlete (ja ću osobno u Varteksov (Vž) jer drže njihovu robu).    

Izabrala sam tri modela koja su meni zapela za oko, pa vam možda posluže za neke ideje.


Jednu romantičnu haljnicu na kopčanje. Cijene cca. 490 kn. 
Više slika možete pogledati ovdje. 

modni trend proljeće 2013 traper levis bubbly chic fashion


Sljedeća je jedna ježernija od tamnijeg trapera. Cijena cca. 490 kn.
Više slika možete pogledati ovdje. 


modni trend proljeće 2013 traper levis bubbly chic fashion


I za kraj moj favorit. Prekrasna s divnom kragnom ukrašenom zakovicama. Cijena cca. 440 kn.
Više slika možete pogledati ovdje. 

modni trend proljeće 2013 traper levis bubbly chic fashion

Nosite li traper? Što preferirate od traper komada odjeće? 

Nema komentara:

Objavi komentar