petak, 29. ožujka 2013.

Moji parfemi i toaletne vode no 1

Odlučila sam vam predstaviti svoje parfeme i toaletne vode. Volim ih, pazim i mazim ko kućne ljubimce. Trudim se svakome sačuvati kutijicu, te ih u njima čuvam u ormaru dalje od svijetla. Osim osobnog mišljenja dodat ću vam i link na stranicu Pun Miris kako bi mogli vidjeti i mišljenja drugih.

Predstavit ću vam:

1. post:
  • Eau De Fleur de Soie - Kenzo
  • Embrace her - Oriflame
  • Passion Dance - Avon
  • Pretty Swan - Oriflame
  • Volare - Oriflame
  • Tahitian Holiday - Avon
2. post:

  • Blue Sapphire - Oriflame
  • Orange - Pyrus
  • Precious - Oriflame
  • Love Potion - Oriflame
  • J'adore - Dior
3. post

  • Paradise - Oriflame
  • Enigma - Oriflame
  • Giordani Gold - Oriflame
  • Ferre - Gianfranco Ferre
  • Mirage - Oriflame
  • Play it sexy - Playboy (Coty)
  • Amazonia - Oriflame
I moj najdraži koji je zavrijedio poseban post:
  • Marcel - Oriflame

 

Eau De Fleur de Soie - Kenzo

Miris mi se sam po sebi sviđa. Ja bi ga nosila u proljeće, a za ostala godišnja doba mi je previše lepršav. Inspiriran je cvijetom svile i sama bočica je blago zaobljena. Cijene se više ne sjećam, a na ebay-u se može nabaviti i za 400 kn s poštarinom. Budući da nisam previše oduševljena ni postojanošću ne bi više izdvojila toliki iznos za ovaj parfem.

Kenzo eau de fleur de soie silk bubbly chic fashion

Embrace her - Oriflame 

Jedan od rijetkih slatkastih mirisa koji mi odgovaraju. Moguće da je zbog samog vremena kad sam ga nosila i obilježio mi je dio života ili note breskve i ljubičice u meni bude neku sreću. Bočica je (čini mi se) inspirirana nekim drugim dizajnerom, ali se krasno slaže uz mušku i tvore baš krasan par. Količina: 50 ml. Cijena: 159,00 kn.
Pun miris  


Embrace Oriflame bubbly chic fashion



Passion Dance - Avon

Još jedan od onih koje možete nositi svaki dan. Ništa me u njemu ne tjera na to da se osjećam  posebno kad ga imam na sebi i trošim ga "za u dućan", a reklama za tu toaletnu vodu po tome nikako ne odgovara istojBočica mi se sviđa i cijena od 144 kn za 50 ml je solidna.  

Passion dance avon bubbly chic fashion

Pretty Swan - Oriflame

Jedna jako nježna toaletna voda. Odgovara mi i sviđa mi se kako mi se stopi s kožom (opet vjerojatno zbog note breskve). Nosim ga povremeno kad se osjećam lepršavo ( nakon što vam prestavim svoj najdraži parfem primijetit ćete da je totalna suprotnost ovome). Bočica podsjeća na stare nekadašnje parfeme i ima pravu tilastu balerinsku haljinicu. Cijena mu je 179 kn za 50 ml, pa netko tko voli nježnije mirise neće požaliti izdvojiti jer mu je postojanost dobra. 

Pretty Swan oriflame bubbly chic fashion

Volare - Oriflame

Iako ima note breskve i ljubičice ja osjetim samo ružu. Osobno se s njim osjećam napadno iako tvrde da je za romantične i nježne osobe, pa ga takvima i preporučam. Što se doba tiče odgovarao bi za zimu i proljeće, za ljeto je svakako previše. Radi se o parfemu od 50 ml za cca. 160 kn. Postojanost mu je vrlo dobra. 

Volare Oriflame bubbly chic fashion

  

Tahitian Holiday - Avon

Ovo je toaletna voda koja me svakom svojom notom vraća na plažu. Zamijenila je moju nikad prežaljenu Bahiu (Oriflame) . Podiže mi raspoloženje i prilično sam zadovoljna samim mirisom. Postojanost mu je na moju veeeliku žalost dosta loša. Bočica je od 50 ml., a cijene se ne sjećam. Nadam se da će ovo ljeto opet biti u ponudi.


Tahitian avon bubbly chic fashion
  

Koji ste od ovih isprobale i koji vam se najviše sviđa?

Nema komentara:

Objavi komentar