subota, 2. ožujka 2013.

Oriflame Lip Impact ruž u olovci

Igrom slučaja sam u ruke dobila Oriflame Lip Impact ruž u olovci. Naime, ruž miriši na kiki voćne karamele. Ne na one nove, već na ove stare od prije 20 god. Povratak u djetinjstvo u roku sekunde. 

Ruž dolazi u šest nijansi i redovna cijena mu je 55 kuna ( u katalogu 4 na akciji za 34,90 kn). 


Oriflame Lip Impact ruž lipstick bubbly chic fashion



Oriflame Lip Impact ruž lipstick bubbly chic fashion


Isprobala sam ruž u nijansi Vibrant Almond (26569). To mi se činila najnježnija nijansa iz ove kolekcije. Ruž je kremaste teksture i srednje pigmentiran. Zbog samog pakiranja i oblika praktičan je za nošenje u torbici i upotrebu. Kao jedan od nedostataka ove kolekcije navela bi malu paletu nijansi. Pa će tako ljubiteljice nježnijih nijansi ostati 'kratkih rukava'.



Oriflame Lip Impact vibrant almond ruž lipstick bubbly chic fashion


Oriflame Lip Impact vibrant almond ruž lipstick bubbly chic fashion



Oriflame Lip Impact vibrant almond ruž lipstick bubbly chic fashion




Oriflame Lip Impact vibrant almond ruž lipstick bubbly chic fashion

 
Zbog manjka nijansi ipak će moj najdraži Oriflame ruž ostati Triple Core, a o njemu nekom drugom prilikom.


Jeste isprobale koji Oriflame ruž i kako ste zadovoljne?

2 komentara:

  1. Isprobala sam nove Giordani Gold Canary Diamond ruževe, jako mi se sviđa njihov miris, lagana svjetlucavost i mekoća koju daju usnama zbog meda talijanskih bagrema koji su jedan od sastojaka. Oduševljena sam nijansom 26288 Stardust Petal, a i njegovom cijenom od samo 54, 90 kn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je oduševio broj smrskanih dijamantica xD...

    OdgovoriIzbriši